Let it out..

Mr M är borta.. har försökt få tag på honom verkligen HELA DAGEN..börjar känna mig lite förbaskad på karln, men vad ska man göra?

Ska titta på en ny lägenhet imorgon och hade gärna sett att jag hade fått någon med mig, men varenda själ verkar vara ej anträffbar idag...

"I break down"...

I helgen har jag varit på Backstreet Boys.. det var trevligt, men jag är så trött.. låg och sov bort resten av dagen och nu sitter jag och är rastlös... känner inte för att gå och lägga mig riktigt än, men jag är nog så illa tvungen snart... om jag inte kommer på något att göra:)

Ingen lust att sitta och titta på tv heller... blubb.. ^^

Det finns mycket känslor som rör sig inom mig, mycket tvekan och väldigt lite svar.. hur ska jag göra, vad vill jag? Men jag har konstaterat en sanning i veckan, vilket är att jag tror att mitt liv ska ändra sig om jag flyttar till en annan stad. Men det är som i en bok jag läser just nu, att lycklig kan du vara överallt, det är inte kopplat till en plats. Är jag inte lycklig i mig själv, kommer inte detta förändras bara för att jag flyttar.

Nu vill säkert en del protestera och mena att en flytt kan ju ge en de möjligheter man inte har i sin nuvarande boendeform, vilket är sant... vissa städer erbjuder en del möjligheter som andra inte kan, men en ny stad tar inte bort den tagg som sitter i ett bröst och som vägrar dras ut...

Jag känner mig så trött ibland... på min melankoli som jag inte riktigt kan få bukt med alltid.. jag försöker men jag vet inte riktigt ännu vad som är receptet....

Jag hoppas att jag hinner fix me innan jag blir äldre... jag vill hinna uppleva min ungdom, då vi aldrig kan veta hur länge vi lever...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0