Dumma bil...

I can't believe att mitt försök att bli en självständig bilägare i alla fall slutar med att jag måste lyfta luren och ringa mr M, den sista personen på jorden som jag vill prata med just nu.

Och I can't believe att han gottade sig så åt min olycka och dessutom var sur för att jag försökte göra på mitt sätt och inte hans. Jag menar, vems bil är det egentligen? "men du får så klart välja själv vem du vill ska göra det". Ja men stick to your word then Bitch... !

Den står på sin lilla parkeringsplats och står tvärstill.. verkligen tvärstill.. eventuellt är bultarna för långa.. typiskt.. när vi ändå har gjort alltihop, och DESSUTOM så verkar ett vinterdäck vara skevt så det går inte att montera på bilen.. WTF!!!!!!!!!!

Dumma, dumma, dumma bil!!!!! Dumma mr M, dumma hyror, dumma alltihop!

Det är lustigt att han kan gå och sura över att jag tog bort ett tillfälle för honom, men för honom går det minsann alltid bra att snuva mig på godbitarna. Nå, han kan faktiskt fara och flyga bara så han vet.. >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0