Fredag, jag är överens med laptops

Laptops är faktiskt ganska trevliga nu när jag har levt med en i typ två till tre veckor.
Det var ganska jobbigt i början men nu känns det bättre.

Jag har varit sjuk i ca två veckor och är väl allmänt trött och grinig. Grannbarnen är jobbiga, de är ju bara ute och skriker hela tiden. Hunden är jobbig, hon ligger ju bara och piper hela tiden.. (vet ej varför, hon har väl tråkigt.. ). alla är jobbiga!

Känner mig inte särskilt vänligt inställd mot någonting idag, för jag vill egentligen bara ha skojigt, och hitta på någonting, men då jag är helt slut och inte orkar någonting, får det vänta till en bättre dag.

På måndag börjar min semester däremot. Det ska bli sååå skönt!! Behövs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0