Vägen tillbaka

Jag har under år haft en för stor börda, både privat och på jobbet.

Nu sen några månader tillbaka börjar denna börda äntligen minska.

Med all fritid trodde jag att allt skulle ordna sig. Energin skulle komma och jag skulle äntligen orka göra allt jag vill, träning, umgänge m.m. 

Istället upplever jag att jag rör mig i sirap. Jag är jämt trött och istället får fokus bli att en dag i taget försöka komma tillbaka. Min första prioritet är en normal vardag där jag kommer hem normal tid. 
Allt får ta sin tid, men jag känner redan nu att detta kommer ta längre tid än vad jag från början räknade med.

Det är jobbigt att känna sig totalt lamslagen och trött i huvudet.
Men jag vet åtminstone vad jag behöver och vill göra.

Stor kram <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0